Opakowanie ważne jak sam produkt – sprawdź na konferencji

Rola i znaczenie opakowań stają się coraz bardziej istotne dla każdej ze stron. Producenci prześcigają się w tym, żeby zaoferować bardziej wartościowe produkty w atrakcyjniejszych opakowaniach. Jest to bardzo często odpowiedź na wymagania samych konsumentów. Tak też przynajmniej powinno być. Idąc tą drogą należy zwrócić uwagę na przekaz jaki niosą ze sobą opakowania oraz etykiety. Tematyka ta zostanie poruszona podczas II edycji konferencji: „Co mówi Twoje opakowanie? Tajniki budowania marek premium”. Odbędzie się ona 14 września 2017 roku w Warszawie. Podczas spotkania zostaną udostępnione materiały konferencyjne, zaś dawkę wiedzy przedstawią osoby związane z tą tematyką w sposób bezpośredni – specjaliści, autorytety z branży oraz eksperci. Docelowymi odbiorcami są małe oraz średnie firmy, które same zajmują się własną promocją oraz zarządzaniem daną marką. Podobnie jest ze wszystkimi osobami i pracownikami, które są związane z zastosowaniem i przygotowaniem etykiet oraz opakowań. Za ich sprawą można przekazać rozmaite treści oraz informacje dla konsumentów. Obecność na konferencji z pewnością przyczyni się do wprowadzenia innowacyjnych rozwiązań, dzięki czemu pozycja marki na rynku ulegnie wzmocnieniu i poprawi się jej konkurencyjność.

Jeśli nie możesz uczestniczyć w konferencji, powinien Cię zainteresować kwartalnik publikujący wiadomości chemiczne, gdzie pozyskasz dużo cennych informacji.

Leave a Reply

You must be logged in to post a comment.